Heel tevreden van deze jongens!

Snelle service, zowel via whatsapp als via mail! Aanrader! Bestel je velgen en banden hier en je bent geholpen voor je het weet!

Correct. Op tijd. Eerlijk.

Mooi product. Prijs kwaliteit goed.

Kwaliteit is prioriteit bij Giva

Goede service, snel antwoord, komen afspraken na. Letterlijk top niets op aan te merken, plug and play. Aanrader

Goede service ook snelle reactie via whatsapp na 100 km terug geweest voor de bouten te controleren is een aanrader

Hartelijk ontvangen. Velgen en banden waren keurig voorbereid. Duurde maar 20 minuten voordat het klaar was. Kon werken terwijl ik moest wachten. Oude banden keurig ingeladen.

Zeer fijne ervaring.

Duidelijke persoonlijke communicatie, goede prijs, snelle levering. Een klein krasje op een naafkap, maar een nieuw exemplaar werd snel en correct nagestuurd. Heel fijne ervaring!

Zeer positief, aanrader

Vlekkeloos verlopen, altijd reactie op e-mail. Aflevering tot in de puntjes perfect, compleet en intern aantoonbaar gecontroleerd. De belofte wordt zonder meer waargemaakt. Betrokken mensen.

Goed advies (via Whatsapp) snelle en volledige levering, zeer netjes verpakt en gecontroleerd. Het zou fijn zijn als je iets makkelijker op velgmaat kan zoeken, dus niet perse via het ingeven van merk en type auto

Goed, netjes, vriendelijk

Velgen met winterbanden gekocht. Even contact gehad met de helpdesk. Erg snel en vriendelijk antwoord, goede klantgerichtheid en service. Pakket binnen de beloofde termijn afgeleverd. Netjes verpakt en alles tip top in orde. Duidelijke beschrijving bijgeleverd voor degene die niet bekend is met banden wisselen. Tips aan Giva: haal nog even een doekje over de wang van de banden en de spaken van de velg na montage, aangezien daar nog wel redelijk wat montagevet (?) zit. Dit voorkomt bij uitpakken meteen heel vieze handen. Ook een visualisatie-tool die de velgen projecteert op de eigen auto (zoals FelgenOutlet.de heeft) is handig. Die site heb ik er nu steeds naast gehouden om te kijken hoe het aanbod van Giva staat op mijn auto.

Goede hulp en nazorg.

Betrouwbaar bedrijf, prima service.

Prima ervaring gehad. Velgen besteld, waren in een paar dagen binnen en in dezelfde week konden ze nog gemonteerd worden. Telefonisch nog contact gehad met vragen en goed geholpen. Ik vond het monteren voor bijna 100 euro (half uurtje werk) wel aardig aan de prijs, maar goed.

Prima site, waar je gemakkelijk kan zien wat voor jou auto geschikt is.

Top en snel geregeld!

Alles precies zoals besteld top service en top bedrijf de volgende set koop ik zeker weer bij giva!

Top hulp met samenstellen

Zou graag nieuwe 18 inch velgen voor mijn camperbus willen hebben Gebeld met Giva omdat ik er zelf niet uitkwam. Samen de combinatie gemaakt met wielen en banden en deze besteld. Snel geleverd en snel afspraak voor de montage Top ervaring dus

Correct geleverd zoals afgesproken

De wielen waren uitgebalanceerd banden op spanning en alles was keurig ingepakt en door de chauffeur heeft de pallet op zijn plek gezet

Goede service duidelijke site

Via de site met kenteken check een velgenset met banden besteld staan erg mooi onder de auto al zeg ik zelf nu alleen dat de auto wat trilt bij 110 maar moet daar nog even voor langs denk dat de uitlijning wat afwijkt nu er 2 inch grotere velgen opzitten dan voorheen verder top geleverd met bouten en sentreer ringen kon zo gemonteerd

Goede website, goed advies, goed bereikbaar, snelle levering en goede algemene service. Aanrader !

Snel geleverd,zat met vragen en die waren snel beantwoord

Snelle reactie op mail, keurig geïnformeerd tijdens de gehele bestelling en afhandeling.

Geweldige service, supersnel en professioneel. Ik raad het aan

Topservice!

Antwoord snel, verstuurd correct en snel, komt snel en veilig aan!

Betrouwbare vlotte service

Velgen met banden besteld. Snelle levering en zeer goed verpakt en geleverd.

Snelle service , goed onthaal - erg vriendelijk en humpzaam

Top top

Netjes en vlot geregeld en scherpe prijs!

Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam

Premium ervaring

Recent via Giva Wheels een set Korbach Forged velgen besteld. Alle contact verliep zeer vlot en aangenaam, van het eerste contact tot de levering. De velgen zelf zijn volledig volgens spec en zeer licht. Ook mijn vaste bandenboer was onder de indruk. En een kleine misser werd na levering zeer snel (en meer dan) rechtgezet. Kortom, een hoogwaardig product en uitstekende service. Dat is wat ik noem premium.

De Hemeltjes 18

5051 JR Goirle

31 (0)135130043

Over GiVa Wheels

Giva Wheels is een groeiende internetonderneming met een jong en ambitieus team. Gespecialiseerd in de verkoop van velgensets via internet met de praktische kennis en service zoals u mag verwacht bij een dergelijke aankoop. U doet een online-aankoop zonder concessies! Wij streven ernaar om van uw aanschaf van een mooie set velgen een fantastische beleving te maken en u te begeleiden naar een juiste keuze. Van de orientatie tot aan de daadwerkelijke levering en de aftersales service. Dat beloven we!